sdms blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2003

zdałem…

13 komentarzy

… dzięki za wiarę i takie tam… ładnie mi się ułożyły pytania… mam więcej szczęścia niż rozumu :)…. No ale ważne, że zdałem…. No i jestem maturzystą :)…. A no i w końcu mam prawdziwe wakacje :D…. długie :P…… hehehehe… No dobra nieważne… to ja już będę uciekał… chciałem was tylko poinformować… Aaaaaaaaaa… I w dzisiejszej notce bardzo szczególne pozdrownienia dla Marty… Marta you’re the best :)…..

PA pa PA :)…

about sd…

10 komentarzy

… these days…. Sd odbija… podobno?… Faktycznie… Ale to szczegół to przejdzie…. Pozatym mam ciężką sytuacje rodzinną… i jeszcze finansową ale to się wytnie…. No ale jakoś się uczę…. Staram się… Wszyscy chcą żebym zdał, a nikt mi ku temu warunków nie stwarza, ale się staram…. Może mi się uda….. jeszcze tylko jutro…. I nastąpi sądny dzień.. Być albo nie być….. Tak więc kochani… we wtorek trzymajcie kciuki po 9…… No będzie dobrze… jak tyle ludzi będzie trzymać za mnie kciuki to napewno będzie dobrze….
A teraz kącik pozdrowień wujka sd ;]… Pozdrawia się w kolejności dowolnej następujące osoby: Erkę, Ginę, Kawę, Piaskę, Nikki, Trappera, Tommy’ego, Days, OLkę, cRaSh’a, Gośkę, Annę W. z Rudnika nad Sanem ;], Annę K. z Warszawy, Annę F. z Sopotu, Anię_ughr z Krakowa, całe forum Fields of Fire, fanów Bon Jovi ze Śląska (a szczególnie Kladzię K.), Ewę i Olgę z Rzeszowa, Joviego z Jovilandu :] oraz resztę cudownych istot joviopodobnych…. Pozdrawia się również wszystkich tych którzy nie zostali jeszcze wymienieni i już nie zostaną ze względu na brak chęci ze strony autora pozdrowień… Do zobaczenia w następnym odcinku programu zaszalej z sd…. Cya ;]

takie tam…

5 komentarzy

Zmieniłem tło na czarne… i dodałem sobie taki ładny obrazek tam po prawej…. blog antypokemonowy… fajnie to brzmi :) Erka się pyta czy nie chciałbym sobie czegoś z Bon Jovi dodać…. Pewnie, że bym chciał….. muszę się w końcu wziąść za tego bloga…
A tak pozatym to u mnie wszystko ok… chociaż jestem trochę przeziębiony…. OLkA może będzie jutro, a może w piątek….. byłoby miło :)….. W piątek idę do okulisty… Jutro muszę zadzwonić do szkoły i dowiedzieć się wszystkiego dokładnie…. Wbrew pozorom sie uczę i wiem że zdam…. A jak nie zdam, to już nie wiem co zrobię… zobaczymy… ale wierze, że mi się uda…
Robię nową stronę… to będzie coś… mówie wam…. premiera wkrótce :)…. i wielkie THANKS dla wszystkich współpracowników i innych pomocnych dusz (Erka :*)…..
Pomaganie innym ludziom sprawia wiele przyjemności…. Usmiechnij się do innych, a świat będzie piękniejszy :)… Nowa mądrość sdms’a ;)))….
Oki to padam…. znaczy saddam… yyyy znaczy no wiecie….. See ya soon :)

.. na tym świecie? :) Są wakacje… połowa ludzi została ogarnięta wakacyjną nudą… a co z resztą? Powyjeżdżali… no są jeszcze ci, którzy pracują, ale oni i tak wiecznie narzekają na swój los.. No ale nie o tym ja miałem… chyba nie o tym…
Na komnacie znów stary błąd… Admini nie śpieszą się z odpowiadaniem na maile… a nie.. sorry… raz mi odpowiedzieli… bez wstępu, bez zakończenia…. jak do niższej istoty… krótkie ‚przypomnienie’, iż konto jest niekomercyjne i że nie zawsze mają czas się nim zająć oraz bogu ducha winna uwaga, iż jeśli nie będę w jego sprawie pisał pod taki a taki adres email to mi je ‚po prostu’ usuną… w odpowiedzi wystosowałem ‚krótki’ mail wyjaśniający to i owo zakończony pytaniem do admina ‚czy mi grozi’… pominąłem już fakt, iż mail powinien mieć pewną formę… no cóż widać panowie z Intercomu (na ich serwerze znajduje się komnata) nie zostali przeszkoleni do pisania listów (a przynajmniej tych elektrtonicznych)…. nie uzyskawszy odpowiedzi przez kolejne kilka dni wystosowałem kolejnego maila… tym razem na poziomie panów z Intercomu… odpowiedzi do tej pory brak… aż się zastanawiam czy wogóle czytają te maile… Widać nie…. No zobaczymy…
W najbliższą sobotę zjazd fanów Roswell… Do tej pory nie wiem gdzie dokładnie, a wszystko przez to padnięcie komnaty… forum nie działa nic się nie da ustalić…
W przyszłym tygodniu przyjeżdża OLkA…. Już się nie mogę doczekać… Przyjeżdża z chłopakiem i to jest chyba jedyny minus tego przyjazdu, ale jednocześnie i plus bo tak by nie przyjechała… :)
W przyszłym tygodniu także mam wizytę u okulisty… ale to nic ważnego ;) Tak wogóle to po wizycie u kardiologa wyszło, że mi czasem serce za szybko bije i dostałem nowe leki na nadciśnienie w związku z czym nie mogę pić :(… załamać się można… ;)…
W dniach 25-27 sierpnia trzymajcie za mnie kciuki, bo mam poprawkę z polaka… Nadal nie wiem kiedy dokładnie i jak dokładnie, ale taka już moja szkoła… powalona lekko mówiąc… Jak będę wiedział dokładnie to napiszę :)
No to kończę tą notkę… Cya all, bawcie się dobrze, korzystajcie ze słońca póki możecie, wakacje jeszcze trwają i prędko się nie skończą jeśli tylko tego będziecie chcieli… Trzymajcie się i do usłyszenia wkrótce :)


  • RSS